Cauta

vineri, 3 decembrie 2010

Cum se face o floare de Craciun din fimo

Deoarece au inceput sarbatorile de iarna, trebuie sa trecem si la colectia de iarna, sau mai bine zis de Craciun.
Pe langa omuleti de zapada, braduleti si altele, simbolul Craciunului (cel putin la amercani) este si aceasta floricica, care la ei se numeste "holly leaves".
Pentru aceasta avem nevoie de fimo de doua culori: verde inchis si rosu. Verdele nu l-am gasit exact asa, ci am luat cel mai inchis verde aflat la noi pe piata in care am pus un strop de negru si am framantat foarte bine pana s-a omogenizat culoarea.
Cele doua forme nu sunt obligatorii, doar ca trebuie o forma rotunda mai mare si una mai mica. Eu nu am avut forma rotunda mica si din cauza asta am apelat la cele doua forme.
Luam fimo verde si il intindem intr-o foita subtire, eu l-am intins in masina de fimo.

Apoi luam forma mai mare si taiem atatea bucatele cate frunze vrem sa facem. O floare are 3 frunze. Deci sa fie multiplu de 3.



Chiar daca arata bucatelele ciudat, din ele ies niste frunze superbe :). Luam apoi forma cea mica si incepem sa ciupim pe margine din bucatica de fimo cum se vede in imaginea de mai sus ajungand sa arate in final cam asa:

Chiar daca unele sunt putin mai mari ca altele sau au alta forma, nu va ingrijorati pentru ca toata aceasta neregularitate in final da foarte bine, aratand foarte natural.
Luam acum acul si facem venele frunzei.


Intoarcem frunza invers si facem la fel.


Luam apoi trei frunzulite si le lipim intre ele apasand usor.

Acum urmeaza sa facem bobitele rosii din mijloc. Facem o bagheta rosie din care taiem bucatele mici egale.


Din bucatele facem bilute egale. Pe care le lipim pe frunze.

Si facem desigur si gaurica pentru prins.
Cam asa arata cand le-am dat la cuptor:

Le-am tinut 15 minute la cuptor la treapta cea mai mica si in partea cea mai de sus.
Dupa aceea le-am dat cu lac pentru a arata cat mai festiv si cam asta am facut cu ele:
Spor la treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu